Va?

Jenny säger:
gräver?
Alex säger:

aaa

Alex säger:

grav

Jenny säger:

gräver du gravar?

Alex säger:

stämmer

Jenny säger:

jaha, det var intressant

Alex säger:

yes

Jenny säger:

mm

Jenny säger:

hur länge har du hållt på me det?

Alex säger:

hela mitt liv

Jenny säger:

jasså

Alex säger:

yes måste gräva liken kalles hejsan
Jenny säger:
va?



Har nu reserverat biljetter till 27 dresses. Ska hämta dem vid halv 2 imorgon.
Har även bakat chokladbollar, fast inte rullat dem än. Smeten måste stå lite i kylen och hårdna till sig lite.

Jag funderar på om jag ska ut och springa innan frukosten imorgon. Har gjort det en gång förut, då var kl typ 6 och det var dimmigt ute. Alldeles ensam ute i skogen. Vet inte varför jag skulle upp och springa innan frukosten när jag hade skola samma dag. Men nu kan jag ju gå upp vid 9 kanske. Äsch jag vet inte.

VA? Nu har jag nämt va två gånger. Rubriken syftar på det första va:et. Nu säger jag det för att jag hör på tv4vädret att det har snöat typ 15 cm i Dalarna :O Herregud.

Ojoj, ska gå o rulla chokladbollar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0