TV-kväll

Ingenting att göra tills imorn. Därför ska jag avnjuta en TV-kväll. Brukar oftast ha TV-tittande som en ursäkt för att slippa plugga men nu kan jag bara njuta av det :)

Det blir lyxfällan nu klockan 20. Klockan 21 får jag se. Såg ett avsnitt av Dirty Sexy Money förra veckan och det var faktiskt ganska bra.

Problemet är bara att jag verkligen vill se Efterlyst, som självklart ska vara på samma tid. Varför det är extra viktigt denna vecka är för att jag vill se om man fått reda på någonting om den försvunne Jonas Ekström. Han gick på en båt, men han kom aldrig av. Jag hittade till hans blogg genom en annan och eftersom jag hade sett honom på Efterlyst ngn vecka innan blev jag nyfiken.

Visst känns det konstigt när man läser en text som är skriven av någon som är försvunnen?
Ingen verkar veta vart han är. Kanske finns han någonstans där ute, men varför då inte höra av sig. Nu har han ju endå varit borta i över 1 månad. Hoppas såklart att han är vid liv.

Att inte veta är så jobbigt, och då är jag bara jag och inte hans mamma, pappa, syskon eller vän.

Besök hans blogg här: www.vonla.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mysan

goddag (: några trevliga planer denna fredag? :)

2008-05-09 @ 10:22:08
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0