Sofia joinar

Sofia är bäst! Hoppas att hon läser så att hon ser det :P
 
28 juli 07, vid sandan. I spöregnet.

Wiie wiie jag får sällskap :) Av sofia! 19-21 i sickla alltså. Undrar vad vi ska göra ?


På hennes bilddagbok hittade jag massa fina bilder från 28 juli :) Kolla!

Jag står på händer på studsmattan, och sofia voltar med kroppen :P


Har jag inte sagt att jag är bra på karatesparkar? ;P haha


Och så kan man ju också se ut :P


Senast jag såg henne var på nyår och då hade vi ju satans trevligt :) Wiiee :D

Kommentarer
Postat av: Christine

Det fattas en låt till bilderna: "Kung fu fighting" med FooFighters! ;)

2008-05-13 @ 16:25:56
URL: http://metrobloggen.se/underbar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0