Skinnjacka...



Jag har ett dilemma. Mamma har köpt två st skinnjackor till mig, de var på extrapris och jag har tjatat i några år :P Men självklart är det omöjligt att bestämma vilken jag vill ha kvar.

 Skinnjackan med en dragkedja på sidan.

 Skinnjackan med mudd nertill.

Jag kommer aldrig kunna bestämma mig.

Imorgon kommer jag förmodligen inte skriva här, och om jag nu skulle skriva så är det ett inlägg där jag beskriver hur ledsen jag känner mig. Så, om inte imorgon, ses vi till helgen :)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Malin

Båda var väldigt fina, men jag skulle nog ha valt den med kedjan i mitten. Kan dock inte motivera varför, jag känner bara positiva vibbar ifrån den ;)

2008-05-22 @ 15:41:04
URL: http://killingseagull.blogg.se/
Postat av: Christine

Båda är lika fina, tycker du ska köra på "Ole dole doff" så slipper du välja! ;)



Vill du vara med och se på ESC med mig och Malin ikväll?

2008-05-24 @ 14:22:21
URL: http://metrobloggen.se/underbar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0