Visst är skärgårdsdoktorn bra? :D

Heeej :) Är jättedålig på att sammanfatta helger men jag ska försöka.

Har ju inte gjort någonting viktigt nästan, faktiskt inte ens klätt på mig kläder. Har gått runt i nattlinne och morgonrock :D Men det är mysigt :)

I fredags kväll kom jag på att jag har Skärgårdsdoktorn-boxen, och det ville jag se på så det har jag gjort av och till nu i helgen. Sett alla 18 avsnitt, det sista för bara någon timma sedan. Älska skärgårdsdoktorn <3 Sorgligt att det är slut nu bara :(

Skrivit lite på mitt hyllningstal av och till också och läste det för mamma för en stund sedan, hon tyckte det var fint och tyckte jag borde läsa upp det för farmor :) Hoppas det går bra att hålla det imorgon också.

Ja vad har jag mer gjort? Typ ingenting. Har ju inte gått utanför dörren, alltså inget springande. Men vädret har ju inte varit bra heller. Imorgon bär det av till pappa i 2 veckor, om han inte strular till det mer än vad han redan gjort, och där bor jag inte vägg i vägg med skogen så då blir det kanske bara promenader om jag orkar det. Vill inte springa där folk ser mig ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0