Utpressning på hög nivå ;P

Doa bapa doa dooooo doa dodododododo ohh yeah yeah.

Jag var inte trött när jag vaknade imorse men det kändes fel att gå upp för tidigt, så jag gick upp för sent istället och fick bråttom till bussen :P Men vem gillar inte at springa till bussen? Jag vågar dessutom inte springa när folk ser mig, det är ytterst pinigt, så jag sprang bara genom "skogen", sedan var det nästan svårt att sluta springa men efter ett tag fick jag ner farten och kunde gå normalt.

Jag köpte twix innan spanskan <3 Jag älskar twix. Anledningen till att jag handlade i caféterian var att Tess hade sagt till mig att hon inte orkade gå på spanskan. Då sa jag att hon måste det, såklart vågar jag inte vara utan hennes kunskaper där. Hon gick i alla fall med på att stanna om hon fick låna pengar av mig för att konsumera i caféterian. 24kr för henne, 10kr för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0