Ska bli jättekul att se när håret faller av !

Det har verkligen inte blivit mkt av att sitta vid datorn i veckan, så nu skriver jag massa inlägg på mindre än 30 min, men men.

Imorgon fyller alltså Celine år så vi ska uppvakta henne vid 06:15. Tur att jag redan är uppe och har duschat då så att jag inte är på mitt vanliga morgonpigga humör.

Efter skolan ska jag åka hit till Ä och hämta upp C vid skolan och så åker vi buss mot slussen och sedan vidare till mammas jobb. Kanske kan vi gå i stan först så kan jag bjuda fördelsedagsbarnet på något, mamma slutar ju inte förrän 16:30, och jag hämtar C vid 14.

Anledningen till att vi åker in till stan är att syrran ska klippa sig. Är jag konstig som tycker att det ska bli superkul att sitta och kolla när frisören klipper? Älskar makeovers. När jag får barn, om jag får det, ska de bli offer för mina klippningsförsök :)

Nu ska jag sitta här ett tag till och sedan ska jag nog sova. Ligga i sängen och läsa lite "Snabba Cash" först.
Denna veckan kommer att bli ganska bra för på onsdag är det studiedag :D Har 2 saker att göra tills på fredag, läxtest i matte och kravanalys. Men det ska nog gå bra!

Hoppas alla får en bra vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0