Jehovas vittnen!

Vet ni vad, det var 2 tanter från Jehovas vittnen här nyss!

Jag var på baksidan hos kaninerna och när jag skulle gå till framsidan för att gå in hör jag röster från ytterdörren. Tänkte att jag skulle låta de gå innan jag gick in så jag stod och gömde mig bakom husknuten och lyssnade till en skånsk dialekt ett tag, sedan gick jag bak igen då babblet aldrig tog slut.

När jag hörde människorna gå gick jag in och frågade direkt min bror om vilka som varit här. Jehovas vittnen, svarar han.

Jag ångrade direkt att jag inte gått fram och visat mig vid ytterdörren. Tänk vilken merit det är att ha pratat med folk från Jehovas ;P Jag dyrkar dem inte, tycker bara att det är lite coolt att ha pratat med dem.

Tänkte nästan springa ut och jaga dem i hopp om att om de såg mig så skulle de komma fram och prata :P

Har du blivit påhoppad av Jehovas vittnen någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0