Idag blev det Mobil-TV

Idag skaffade jag mobil-TV. Fick ett fint sms om att 3 bjuder på en månad. Klickade mig vidare och såg att det sedan kostar 69kr/mån och tänkte först nej, men sedan så övergick jag till ett ja. Jag gör av med så lite pengar så att till och med pappa klagar :P Om det nu skulle vara ett problem är det bara att säga upp, tror jag.

Någon som har erfarenhet av mobil-TV? Är det bra eller dåligt?

Nu gäller det bara att införskaffa ett par hörlurar så att jag kan njuta av tv på bussen och så :) Mysigt! Hoppas bara att täckningen är bra, här hemma fungerar det typ bara om man riktar mobilen mot mitt sovrumsfönster.
Mobil-TV drar sjukt mycket på batterierna märkte jag. Efter att jag somnat ifrån och vaknade upp till en död mobil så satte jag i laddaren, slog på mobilen och klickade på TV-knappen. Konstigt nog tog batterierna slut fastän att jag hade laddaren i :O Kanske är det för att min laddare glappar mellan mobil och laddare.

Jag njöt av någon visning från Milan fashion week, Grannfejden, Roomservice, Sjukhuset och säkert något annat gott. Somnade ifån det mesta eftersom jag var så väldigt trött.

Nu blir det godnatt för min del :) Vakna gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0