F*n, J***a, S**t

Orkar inte vara här i 2 veckor om det ska vara såhär. Allt är ju alltid mitt fel, såklart.

Nu fungerar inte min skrivare som den ska heller, måste ändra om alla dokument till någon fin färg för att det ska fungera. Ändå så är min svarta patron full och färgpatronerna typ slut :S hur går det till? Allt ska vara fel.

Har tagit upp frukost så att jag slipper gå ner i köket imorgon. Vafan ska de bli arga på mig för. De frågar vad jag tycker om gardinerna som Jane satt upp i köket. Ni från förr som vet pappas böggardiner, de här är värre! Vi hade dem i vardagsrummet förut men tog bort dem då de var för gräsliga. Nu hänger de där, inget ljus kommer in. Asså det är seriöst typ över 70% av fönstret. Extra fint att stolarna är omklädda i samma tyg som de röd/grön blommiga gardinerna!! Jag sa som jag tyckte, att de var fula och att jag inte tänkte vistas i köket föräns de var nertagna. Då blir de arga!

Tydligen ska man säga vad man tycker, men när man vl gör det, då går världen under!

Dessutom säger pappa att han tycker att de är fina. Smak? Asså jag orkar inte.

Får sova i sminket, utan att ha gått på toa samt borstat tänderna. Tänker ju inte gå ut i hallen där de ligger å sover, kanske vaknar de å tvingar mig att ha ett "allvarligt samtal" med dem. Jag ville inte ha det förut då jag var tvungen att plugga (hade ju inte gått ner även om jag varit ledig), men pappa var uppe 4 gånger och skrek om att jag måste komma ner. Allt är mitt fel, jag tänker inte på någon annan, jag förstör för min syster och för alla andra.

Ja det känns ju bra.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0