100000 på miniräknaren borde vara samma som 1

Ehm det blev ingen tv, fastnade här.

Nu är engelskan skickad.

Pratade lite med Malin som är i sydafrika :) Hon verkar ha det superbra, massa sol! Jag försökte locka henne tillbaka hit genom att säga att det är soligt och +3, men hon föredrog visst soligt och +30. Att en nolla kan göra så mkt, nollor ska ju inte vara värda något.

Ehm ja, skulle sitta fint med något gott att äta men här hos mamma finns bara nyttiga grejer. Visst är mörkt bröd gott men jag är mer sugen på något som innehåller massa socker eller fett. Choklad och chips alltså. Pappa har för det mesta alltid något onyttigt hemma. När jag kom hem fråm skolan i måndags fanns det massvis med chokladpudding från kvällen innan.

Btw, köpte en snickers i skolan. Jag börjar bli onyttig! Gjort av med 20 kr i skolcaféterian på 2 dagar. Dessutom köpte jag tillägg till mitt terminskort idag, nu har jag ett +kort, äntligen. Med besöket på SL-center kom jag på att det tråkigaste jobbet man kan ha borde vara att sitta i kassan där. I alla fall att döma på hon som betjänade mig, henne röst lät som ingenting, bara en röst. No feeeeling alls.

Ähh, det blir väl en banan nu.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0