Har du ett högkostnadskort eller frikort?

Standardfras.

En kort dag på jobbet. Nämligen infomöte på sös kl 2. Fick till exempel reda på att min usla lön på 63 kr/h även plussas på med sem.ersättning på 14:47 kr/h :D

Jag sov typ 4,5 timme inatt, och det har jag ingen annan att skylla på än mig själv. När jag har sovit för lite drabbas jag inte bara av trötthet (no way?) utan också av ryckningar i vänstra ögonlocket. Så vet ni, jag tänkte gå å sova middag nu, hehe.

Men först ska jag ringa f&f, farmor ringde igår och frågade om jobbet. Hon skrev även på msn. Fast jag har inte hört av mig, så det ska jag göra nu. Tänkte även att pensionärerna säkert skulle bli glada när barnbarnet ringer ;)

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tack sötnos : )

2008-06-17 @ 16:36:25
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0