...

Jag ska tydligen stanna här hos mamma lite till. Saknar faktiskt min pappa, har ju inte varit där på säkert 1,5 månad. Brukar inte sakna folk, för jag vet ju att jag kan träffa dem när jag vill. Men nu var det faktiskt längesedan som min pappa kändes som min pappa. Det har nästan bara varit bråk i hans förhållanden och just nu är det bråk med "tarzan", så det är därför jag stannar här.

Måste äta nu men jag är inte sugen på äcklig mat. Har mina perioder och ibland kan det gå veckor då jag i princip HATAR mat. Det är faktiskt inte kul, för man måste ju äta endå.

Tänkte baka något sedan. För att få tiden att gå. Ska kolla i min mormors bok där hon skrivit ner massa recept hon fick av sin vänner. Den boken är mysig att läsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0