Äckelflugor

Jag känner mig helt seg. Kan inte tänka.

Det finns säkert någonting man kan hitta på, men vad?

Kommer inte komma på någonting så jag kan lika gärna sitta här och berätta en sak som jag undrat över de senaste dagarna:

Flugor ska vara svarta tycker jag. De ska i alla fall inte vara randiga som getingar! Är det någon sorts blandning av fluga och geting eller? Jag tycker att det är äckligt. Svarta flugor kan vara okej ibland, om de inte går till attack, men getingflugor är onödigt. Inte okej.

Jag undrar hur länge flugor lever. Jag liksom bara väntar på att den där flugan ska ligga död i fönsterkarmen. Vågar ju inte slå ihjäl den för om jag missar kan den bli arg och attackera mig. Typ sätta sig på mig och vägra flyga bort. Trassla in sig i mitt hår eller flyga in i munnen. Euuuwww!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0