blablabla

En kvinna kom in. Hade blivit lovad att snabbt få komma in på undersökningen. Jag visade henne till väntrummet och tänkte inte mer på det.

Men... så läste jag remisstexten. Det var den som Cattis visade mig igår för att hon tyckte att den lät så hemsk.

Kvinnan hade blivit misshandlad för två veckor sedan och även för en vecka sedan. Det är svårt att inte tro att hon kanske blir misshandlad i hemmet eller så.

När hon gick ut såg jag annorlunda på henne på något sätt. Tyckte att hon såg så sorgsen ut. Som om hon inte hade något självförtroende alls. Nedtryckt.

Men men...


Efter jobbet ska jag med pappa och fixa några... nu kommer jag inte på vad det heter :P Sånna där hörlurar som man har till mobilen. Heter det bara hörlurar kanske? :P

Aja, jag slutar om 28 min. Woho! Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0