Jag orkar inte komma på en rubrik...

Jag har varit lite konstig idag... tror jag.

Imorse trodde jag att det var torsdag men så kom jag jue på att det var onsdag. Eller var det onsdag? I alla fall så "lärde jag mig" (?) att det var onsdag. Efter några minuter var jag helt säker på att det var torsdag igen. Aja, jag trodde till och med att det var lördag, men så kom jag på att det inte hade varit fredag än :S Det var förvirrande...

Annars då? Jo jag har typ pratat svengelska. Ett engelsk ord i varje mening, minst...

Jag kanske håller på att bli sjuk? Har i varje fall nyst en massa och ont i tungan har jag också. Eller har jag kanske solsting? Fast ne, jag var ju konstig innan jag satte mig i solen... Vänta nu har jag det kanske, jag har ju läst en bok, typ 50 sidor också. Det skulle kunna vara därför :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0