Skärholmenshopping

Idag åkte mamma och jag till skärholmen och shoppade loss :P Skärholmen C är ju helt nyrenoverat och jag tror att de har byggt ut också då jag tyckte att det var megastort.

För min del blev det:
1 kritvitt line från HM 49 :-
1 gammalvitt linne från BikBok 39 :-
1 tröja/blus från Cubus 99:50 :-
och
Ett par örhängen och ett halsband från GinaTricot 30 :-

Fick mycket för ganska lite pengar, älskar detta med rea och att man också utanför rea kan få fina saker för lite kr. Det bästa just nu är att GinaTricot säljer mycker smycken för bara 15 kr! Det som jag köpte där tycker jag var riktigt fint (bara 15 :- st!)

Om jag är duktig kanske jag lägger upp bild senare men frågan är om jag har med mig sladden hit till mamma. Dessutom tycker jag det tar så lång tid att ladda upp bilder till datan från kameran. Fast det tar ju ingen tid alls egentligen, förut behövde jag dock ändra om alla bilder till ett annat format för att ladda upp på BD. Dessutom laddade jag upp över 100 bilder i taget. Så är det inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0