Nemen, då måste jag ju se Blood Diamond nu!

Ångest!

För det första: jag förstår inte det där med förundersökningskungörelsen som vi ska söka på på riksdagens hemsida :S Det blir inte lättare av att jag inte vet vad det är jag söker efter. Hur ska jag veta om jag kommit rätt?

För det andra: Jag har skjutit upp skolgrejerna ganska mycket och inser nu att jag inte kommer hinna kolla på Blood Diamond. Ne Shit, den ska ju vara tillbaka imorgon!!! Men herregud, hur ska jag lämna tillbaka den då? Jag orkar ju inte gå till forum och sen hela vägen tillbaka till skolan. Kanske får jag ta en tidigare buss, gå av vid forum och lämna den då? Men tänk om de inte har öppet?

Det var väl mina anledningar till ångest.

Till något helt annat, min säng. Jag har bäddat med ett satinbäddset jag fick i julklapp av F & F. Ser ut som värsta lyxsängen, som alla master bedroom de visar på tv :P Måste ta kort å visa alltså. Fast det blir imorgon, nu ska jag kolla på filmen :) Fast självklart kommer jag att sitta här en timma till och sega på msn och kolla runt på bloggar.
Blir säkert ett inlägg om hur dålig jag är som inte kan slita mig härifrån. Ska försöka undvika det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0