Kanske blir det ett par cheap monday

Nyss slängde jag ihop en fruktsallad då jag verkligen känner att det blivit ynkligt med frukt nu på jullovet. Ska nog äta den snart och läsa engelska boken vi fick innan jullovet (!).

I Sickla hittade jag ingenting, inga jeans. Jag hatar utsvängda byxor eller när de är stora där nere. Jag tycker att de ska sitta tajt eller iaf vara lite innåtgående. Alla byxor jag såg var typ stora och när jag väl hittade ett par levis på JC skulle jag byta till en storlek större då de inte satt bra i midjan. Självklart blev de jätteförstora över låren då!

Kanske blir tvungen att ta mig en tur till Weekday på götgatan för att titta på Cheap monday. Jag gillar formen på de byxorna och de brukar sitta bra på mig, dock är man tvungen att köpa några som är pyttesmå för att sedan töja ut dem. Dessutom tappar de färg och går sönder jättelätt.

Onödigt info.

Nu ska jag äta fruktsallad och dricka te, kl 22:25 ska jag kolla på "Släkten är värst" som går på tv4. Den har jag aldrig sett förut.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0