Temavecka: Identitet

Kan ju säga att en av anledningarna till att jag nästan inte suttit vid datan denna helg (satt bara i drygt en timme efter att Titanic slutat i lördags) är att Lillebror och Petter har lagt ner fasligt mycket tid på sin blogg. De satt nog flera timmar och knaprade ihop ett inlägg. Ja, de tar detta på stort alvar. Skriver bra gör de också *avis*

Om Pontus läser detta kommer han möjligen mobba mig för att jag skriver att jag är avundsjuk på honom. Han kommer att hitta på en massa saker som han är bättre på. HITTA PÅ alltså.

Föresten har vår klass temavecka nu :D Identitet ska vi lära oss om. Schemat ser rätt så bra ut, men ioförsig har jag bara kollat när vi börjar än så länge. Säkert är det så att vi slutar 17 varje dag. Nu måste jag kolla....okej, runt 15 var det.

Självklart måste jag skriva upp hela schemat nu också, säkert ett bra sätt att lära sig allt utantill.

Måndag: Ingen temadag men jag slutade 12:00 istället för 13:25 :D
Tisdag: 10:00 - 15:00 (jag missar spanskan (!!! :D) men måste gå på Bild som håller på mellan 15:10 - 16:30)
Onsdag: 8:45 - 15:10
Torsdag: 11:15 - 15:10 (dagen börjar med 1h yogaklass :S hur ska detta gå?)
Fredag: 8:30 - 13:25 (Vanlig dag alltså)

Jag är fullkomligt övertygad om att denna vecka kommer vara mycket tråkigare än temavecka: kriminalitet var förra året. Det var typ den roligaste skolveckan vi har haft. Nu är jag inte ens säker på om det kommer vara föreläsningar på alla identitetslektioner. Det återstår att se,

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Christine

OJ vad mycket du har uppdaterat! :D Tack förresten. Det är med! ^^,

2008-02-11 @ 16:55:27
URL: http://christinees.blogg.se
Postat av: Anonym

du*

2008-02-11 @ 16:55:44
URL: http://christinees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0