Spanskan gör fredagar jobbiga

Ehm ja städa var det.

Kanske man skulle ta och göra det nu, måste bara bli varm först. Sitter inlindad i en fleezefilt just nu men ska jag upp på övervåningen måste jag typ klä på mig täckbyxor tror jag. Överdriver bara lite.

Och jag måste bara prata om spanskan idag. Hade ju glosprov på la novelita (mvg i spanska, här kommer jag!) "lejos de casa". Hade kunnat göra förhöret någon gång efter skolan nästa vecka eftersom vår klass inte var där i tisdags och sa sig ha glömt bort att det var glosförhör idag. Men jag hade ju faktiskt pluggat lite och tyckte det kändes dåligt att vänta med att göra det när jag faktiskt hade pluggat, så jag bad om ett papper.
Oj vad svårt det var. Keles gjorde det inte bättre heller då hon satt och pratade med de som inte gjorde föröret. Hon verkar inte ha någon uppfatting om att man kan tycka det är jobbigt när hon pratar. Dock så sa hon till när andra elever, som var klara med provet, pratade lite tyst. Sen började hon skirka över klassrumet själv. Dagens diss: Keles

När jag ändå pratar om skolan kan jag ju förtälja att historiaChristian visade en dokumentär på lektionen. Han hade liksom lovat att man skulle få välja mellan att arbeta med arbetet eller få kolla på hans filmgej. Men så bara ändrar han sig. Jag och S blev sura, vi hade ju struntat i att arbeta tidigare i veckan då vi hade tänkt göta klart allting på dagens lektion.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoho vilken söt blogg yao ! puss

2008-02-15 @ 18:20:30
URL: http://highwon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0