Mitt nya nyttiga jag

Nu ska jag gå ner och fixa morötter och holiday-dip. Började ju förra söndagen med att jag inte skulle äta chips och istället knapra på morötter. Till morötterna ska jag se på Lets Dance (det är väl nyttigt att kolla på folk som rör sig?), tippar på att de sitter å kollar där nere.

Psst, morotskaka är nyttigt. Det hör man ju på namnet

Imorgon kommer lilla Lizzie-hunden hit ^^ Alla som vill se världens sötaste hund kollar in här då, sent imorn. Hoppas bara att det går att fånga energiknippet på bild.

Min dator segar sig jättemycket nu och musiken jag lyssnar på hakar upp sig. Dumma internet!

Tur att jag inte ska sitta här längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0