Men tänk om man inte hör alls?

SVT har ju en tjänst som textar alla program - jag såg reklamen för tjänsten nyss.

De sa ungefär såhär: den här tjänsten är bl.a. till för de som hör dåligt. Tänk om man inte hör alls då, hur ska man då veta vad de pratar om på tv när reklamen för texttjänsten inte är textad? :P

Jag tycker det är liite klantigt faktiskt.

För övrigt så vaknade jag vid 13. Vaknade verkligen upp till en härlig lördag med detta väder :) Någon gång imorse var pappa inne i mitt rum och undrade om jag ville med ut på en promenad runt ältasjön, men jag ville sova vidare :) Nu kanske jag ångrar mig lite, det är ju så fint ute, men när man väcks av erbjudandet att gå en lång promenad kanske det inte är så ovanligt att man avböjer.

Nu ska jag kolla på andra avenyn repriser :D Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Samma här, mamma ville gå med mig men jag sa nej. Nu när de är ute har jag ångrat mig :P

Svar: Usch, vad du låter som min mamma ;)

2008-02-23 @ 14:17:45
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0