Matprat

Vid matbordet utlovade pappa äppelpaj med vaniljsås som efterrätt. Men inte har jag sett till någon sådan :/ Blir väl snart kanske.

Vid maten kom jag på att jag skulle kunna leva på vårrullar samt knäckebröd med potatis och grönsaker ovanpå. Och morötter med holiday-dip! Till middag bjöds det nämligen på kött, potatis och en jättegod sallad (utan paprika alltså). Men jag är så dålig på att äta kött eftersom jag alltid finner något som gör köttet operfekt. Därför hämtade jag knäckebröd, mosade min potatis och blandade den med grönsakerna. Det blev i alla fall supergott :D

Fast jag ska nog inte bli vegetarian endå, kött är ju gott ibland, spec grillat på sommaren. Med tsatsiki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0