Lizzie - bilder

Idag har jag bytt kläder flera gånger. Det började med jeans, linne och kofta som jag hade på mig tills jag kom hem från godisköpandet vid 17. Då bytte jag linnet mot en t-shirt. Fixade i garderoben och såg min gula klänning och tänkte: undrar hur det känns att ha en sommarklänning på sig nu?, så jag satte på mig den och svarta leggins. Efter middagen var det dags för melodifestival och hund så jag bytte till grå mysdress.

Melodigestival och hund alltså. Börjar med melodifestivalen som var helt ok. Ingen låt som var sådär superbra men den här veckan röstade iaf sv.folket vidare rätt låtar.
Hunden Lizzie kom strax över 20. Hon är inte rädd för mig längre :D Kom precis in från en liten promenad, på promenaden träffade jag den 7-åriga golden retrivern Roffe och hans husse. Det är sjukt vad många man pratar med när man går ut med en hund. Efter denna vecka känner jag nog 50% av Ältas hundägare ;P

Lizzie for upp och ner i soffan, hela tiden. Alltså var jag inte så fokuserad på melodifestivalen.
image199
Den ofukuserade & osminkade Jenny
image204
Jag tänker på nån bloggare som tar kort på "dagens outfit". Liknar något sådant, bara att det är en hund på bilden.
image200
Lizzie blev lite trött efter ett tag (men det stoppade ju inte mig att ta en promenad såhär sent)
image201
Jag presenterade gossedjurshunden för Lizzie, och de blev genast bästa lekkompisar.
image202

Nu ska jag nog lägga mig då jag, om det är fint väder, följer med på en promenad imorgon bitti. Pappa och lillebror Gustafsson har blivit riktigt hurtiga och ska gå runt älstasjön varje dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt utan smink också ^^

2008-02-24 @ 12:42:18
URL: http://christinees.blogg.se
Postat av: Malin

Är det bara jag som tycker att såna där hundar är läskiga? Lite som albino-kaninerna. De gör mig nervös...

2008-02-24 @ 13:45:44
URL: http://killingseagull.blogg.se
Postat av: Anonym

ja, malin det är det! minihundar är MYSIGA! :D

2008-02-24 @ 14:10:26
URL: http://christinees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0