Kvällen har sett ut såhär:

Så har det varit första deltävlingen i melodifestivalen, och jag blev som vanligt arg. Hur kunde Christer Sjögren gå vidare till finalen i Globen? Och hur kunde tjejgruppen, som sjöng med småflicksröster, över huvud taget komma med i tävlingen? Å varför gick inte Brandur vidare till andra chansen åtminstone, istället för E-type och The poodles?! ARG.
Det var dock rätt bra att Amy Diamond kom till final. Hennes låt funkade faktiskt och jag tror det skulle gå bra för henne om hon fick representera Sverige i ESC. Å så den där gulliga damen som fått parkinsons, hon var så söt :) hihi. Efter allt blaj och en supergullig Björn Gustafsson bar det av neråt vardagsrummet för att se på Titanic.
Och nu sitter jag här.

Godnatt tror jag.

Kommentarer
Postat av: Christine

haha, drf kollar jag inte inte på Melodifestivalen i år ;P

2008-02-10 @ 15:03:11
URL: http://christinees.blogg.se
Postat av: Julia

svar: haha jenny då ;)

2008-02-10 @ 17:44:39
URL: http://gerdau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0