GLAD!

Nyss var jag alldeles förstörd men för mig är det väldigt normalt att ändra humör sådär på en gång. Självklart finns det anledningar till humörändringen, nu var det:

Insåg att det är efterlyst ikväll!! :D
Och det är Titanic på Lördag :) hihi :D:D

Testade en semla också och som malin skrivit var de typ godare än konsums :D De som man köper är alltid så söta och då mår jag bara illa. Föresten, jag får skitont i halsen av fläderjuice :S

Jag har haft en supernyttig dag. Fick inte i mig något annat till frukost än wienerbröd och en cafe latte light. Till lunch gick det ju heller inte så bra, och nu till middagen gick det sämre. Å en semla. Nja, imorgon får väl bli nyttigare :P

ÅÅ försten, påväg till samhället möter jag Martin och frågar när vi börjar. Var ju säker på att det var 12:15. Men så säger han att vi börjar 5 över. Min blick som jag gav honom då var nog en skräckslagen blick. Va!? Fast som tur var skojade han. Jag hade inte insett att jag var så rädd för att komma för sent :S

Kommentarer
Postat av: Petra

vilken kanal är det Titanic??

Och vilken tid??

2008-02-08 @ 20:12:35
URL: http://www.moltas97.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0