Förkylning och så lite bilder, bl.a. den fina på E!

image187 God eftermiddag!

Nu är jag hos pappa.

När pappa kom och hämtade sade jag såhär: Pappa, jag håller på att bli förkyld. Jag har fått små blåsor på tungorna. Fast jag har ju bara en tunga, aa du förstår.

Det är riktigt hemskt just nu, har försökt bota mig med ett medel mamma har som man ska ta när man märker av symptom på förkylning. Men nu har jag problem med munnen, vilket jag alltid får när jag är förkyld. Tandköttet går sönder, det går alltså knappt att borsta tänderna. Jag får små blåsor på tungan, det är bra jobbigt.

 Fick detta när jag kom in här. Med skilda föräldrar blir de flesta "småhögtider" två gånger om.

Problemet är bara att så fort jag ätit lite så märkte jag hur gommen typ fräste sönder, det sved iaf. Usch!

Nu har jag borstat tänderna (slängde den gamla tandborsten och fick en ny :D), tungskrapat och sköljt med flour mint. Kanske skulle ta SB12. Har testat det en gång nu, precis innan jag skulle sova för några dagar sedan. Blev så sugen på att se hur det var :P Kanske inte var så smart bara eftersom man inte måste ha felfri andedräkt när man sover.

Men men... Jag tyckte om mina kläder idag. Hittade min t-shirt när jag städade i helgen :) Så den hade jag på mig.


Och så den superduperfina bilden på Emelie :) Alltså, gud vad den är fin.
image190

Kommentarer
Postat av: Evamy

aha okej.. jag förstår. har också varit i den sitsen. Varannan vecka och packa och packa upp osv..

2008-02-18 @ 17:34:23
URL: http://evamys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0