Ett skepp kommer lastat med misslyckade semlor

Efter skolan åkte jag till Malin och bakade semlor. Vi tog första bästa recept och halverade ingredienserna eftersom vi inte vill göra 14 st.
Vet inte riktigt vad som gick snett men semlorna blev jättefula. De sprack och såg ut som tegelstensfrallor (?). Det var läskigt.
Men vi gjorde så gott vi kunde och fick de att se ut som "normala" semlor. Har inte smakat än men jag fick nyss veta att de blev goda. Malin tyckte det i alla fall. Ska nog smaka en efter maten.
Just nu är jag väldigt hungrig, vet inte om det är min nervositet som vägrar släppa, om det är träningsvärken från idrotten eller om jag helt enkelt bara är hunrig. Fast jag har inte lust att äta, vill bara bli mätt.

Klicka för att stänga bilden Klicka för att stänga bilden
Kolla, det där kan man kalla makeover! ;P
Bilderna är snodda från malin då jag inte orkar lägga in mina egna :)

Efter baket sjöng vi singstar. Jag har nu en ny favoritlåt med typ bara ett ord. Det ska ju vara enkelt :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Bitch? Haha =)

2008-02-07 @ 18:55:34
URL: http://killingseagull.blogg.se
Postat av: Jenny

bitch bitch bitch bitch :D hihi :P

2008-02-07 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0