En konstig dröm

Ska ju ha en liten hund här på sportlovet, en hel vecka där man vet att ingen kan komma och hämta den på kvällen för att saknaden är stor :) Drömde en konstig dröm om denna hund inatt.

Satt på nedersta trappsteget då min lillasyster med kompis och hund kommer springande nerför trappan. Hunden ser ut som en muskulös bulldog i kroppen och i ansiktet som en nakenhund. Den är orange och har inga öron. Halsbandet sitter runt bakdelen. Celines kompis ger hunden ett glas med apelsinjuice och hunden blir lite mer vit. Etersom jag vet att hunden ska vara av rasen Papillon frågar jag Celine vart öronen är (de borde ju synas). Celine svarar: De är ju där. Jag tar fram händerna och lyfter upp öronen, fick dem att se ut som de ska göra på en Papillon. Sen vaknade jag och var rädd att hunden skulle se ut så i verkligheten.

Det var längesedan jag kom ihåg en dröm så jag är riktigt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0