Blir aldrig klar

Massvis med uppgifter som ligger och stör. Allt känns avlägset för det behöver inte vara klart förns om flera veckor, men ändå måste man göra det nu. Och hur mycket jag än gör verkar det vara lika mycket kvar.

Engelskaboken tycks aldrig bli klar, har nu läst till s. 172 men det är ju 80 sidor kvar. Har läst hur länge som helst tycker jag. Den här boken är för konstig, bara massa olika fall som dyker upp hela tiden. De olika kapitlen har nästan ingenting med varandra att göra så man läser ett kapitel och sedan känns det som om att man börjar läsa en annan bok. Men boken funkar ändå, man förstår all engelska.
Sen så är det ju grupparbetet, kommer nog gå ganska bra om jag börjar någongång. Tänkte göra det nu men så såg jag att det går en dokumentär om mississippi på TV4Fakta. Det är ju det jag håller på med i historian. Rasproblem i USA alltså.

Historia, jag säger bara: !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0