Bild <3

Onsdagar är bra dagar. Börjar med bild, fortsätter med svenska och slutar med civilrätt. Ganska slappt alltså. Till lunch blev det lax :)

Jag har en ganska lugn kväll framför mig för omväxlings skull. Ska läsa in en textbit bara men annars ska jag bara ligga i sängen och titta på tv, och lägga mig tidigt :D

Känner för att lägga in en bild jag har gjort och den enda jag har på datorn är denna som jag gjorde i våras på bild&form.


Min bild jag håller på med på bilden nu är snart klar och jag är ganska nöjd. Nu har jag ingen bildlektion innan lovet så det blir först efter jag kan fråga Rita (bildläraren med ett väldigt passande namn) om hon tycker att jag borde göra något.
Idag fick vi en en hemuppgift eftersom att vi inte har någon lektion på över en månad, så den ska jag göra nångång. Och om den blir någorlunda bra kanske jag kan visa den här.

Kommentarer
Postat av: David

Gillar fortfarande den där bilden :)

2008-12-03 @ 17:03:34
URL: http://davidhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0