Och bara för att jag inte har något att göra och hittade en lista på en blogg...

Drömjobbet: Jag skulle gärna bli veterinär men jag vill inte döda djur... men en vet. som bara räddar djur skulle vara bra!
Favoritmat: Sushi, moussaka, tsatsiki!

Sport: Bakset?

Glass: Kolla bilden som finns i ett nyligen skrivet inlägg...

Godis: Choklad och surt

Låt: Samma låtar om och om igen. Hittar inga nya :P

Helgdag: Julen är bäst!

Årstid: Sommar


Senast du...

Skrattade? Jag har säkert skrattat idag, annars var det igår. Fast det var nog idag. Ja det var det.

Grät? När jag kollade på The Notebook

Kollade på film? Hmm, det var i... tisdags!

Drog ett skämt? Jag brukar inte dra skämt, fast ibland blir det jag säger kul. Men det är ju inget skämt liksom.

Sjöng en sång? Idag


Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? Vår uteplats, en parkering, lite träd, en blå himmel och en gångväg.

Lyssnar du på musik nu? Nix

Vad har du på dig? Stuprörsjeans och ett svart linne
Vad är det på din musmatta? Haha, jag har min musmatta uppochner. Så Harry Potter syns inte :P


Har du...

Blivit kallad hora? Jadå (hata högstadiet)

Ljugit om din ålder? Nej

Bråkat utan anledning? Ehm, nej.


Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Ja

Rökt? Aldrig!

Shoppat? Lite

Skejtat? Nej

Bakat? Har ju inte det

Motionerat? Ja!

Solat? Mycket

Pussats med någon? hehe

Pratat i telefonen mera än i 60min? Prata i telefon är inte min favoritsysselsättning om man säger så :P


Vem..

Kan du lita på? Familj och riktiga vänner  

Vet allt om dig? Jag

Längar du efter? Någon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0