*

Jag bakade nyss den andra kladdkakan för den här veckan. Det där receptet var ju så lätt, och gott får jag inte glömma att säga. Jag måste ju ha något att äta på framför finalen av Project Runway ikväll.

Imorgon börjar jag 12:20, halleluja! Typ. Det dumma är bara att min buss bara går en gång i timmen då, det är iaf vad jag tror. Den är framme 41 min innan skolan börjar... Ska kolla upp andra bussar nu, men då måste jag byta och det är jag inte van vid. Bytes-bussarna till skolan är de bussar jag tar när jag missar den normala bussen. Men imorn får det helt enkelt bli dem.

Nu började jag helt plötsligt tänka på projektarbetet. Det står helt stilla! Jag har gett upp hoppet om att ha kommit på någonting tills på fredag. Jag vet inte hur jag ska komma på något helt enkelt, för hur mycket jag än tänker så kommer bara samma dumma idéer upp hela tiden. Nu vet jag inte varför jag skrev idéer i plural heller, för inte kommer det upp mer än en idé om det nu ens kommer upp en enda.

Ska äta nu, och idag blir det goood mat :)


Kommentarer
Postat av: Maria.

svar: Tack för tipset! Låter gott, är egentligen inte så förtjust i smördeg men spenat ÄLSKAR jag...

2008-08-27 @ 19:28:07
URL: http://tja.blogg.se/mat/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0