Cypern: Onsdagen

På onsdagen var vi ute på havet med en båt. Vattnet var jätteblått och det var jättevarmt. Han som ledde turen hette Alo och han gick runt och skrämde folk. Till och med en Italienare som reste själv och därför stod för sig själv och inte skrattade, honom fick Alo att skratta. Då blev jag glad :D



Två gånger stannade vi till för att bada, den första gången badade jag. Men andra gången kände jag för att stanna på båten och ta kort på alla badmänniskor ;)




Vid sista stoppet kom det två andra båtar ganska nära vår. En av de båtarna var värsta partybåten. Jag tänkte bara att jag var alldeles för trött och varm för att orka stå och dansa på en guppande båt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0