Typiskt!

Det är allt bra typiskt att jag ska bli dunderförkyld just nu. På valborg!

Skulle ju ha träffat mina kära vänner 21 i slussen men nej nej. Jag duschade förut för att bli piggare men det hjälpte inte, blev snarare ännu deppigare. La mig i sängen och mådde dåligt. Näsan svider som attan, det känns som att jag har sprutat nässpray alldeles för mycket alldeles för länge. Och så kliar det i halsen, och jag låter lite som en tonårskille i målbrottet.

Wiee, vad deprimerande!

Men jag ska nog ha det trevligt ändå. Finns som tur är lite att kolla på på tv: Top model, Sverige pussas och kramas( Psst, Calle Schulman är lite söt tycker jag. Var bara tvungen att säga det), Morgonsoffan, Barnmorskorna och Sex and the city :)

Nu ska jag gå upp å bädda ner mig i sängen med cider, nyttiga chips och en kexchoklad :P
Riktigt typiskt att man missar valborg, det känns så vårigt. Men min kropp kanske valde den bästa valborgen att vara slö på, det regnar ju ute. Buhuu! :(

Minns valborgen i Tumba. När var det, 3 år sedan?

Kommentarer
Postat av: emma

hej tjejen !
tack för din kommentar.
jo
;( tyvärr så har jag det.
men förstod inte vad dom menade riktigt.
att går jag ner i vikt.-
ändrat maten helt.
så kan den försvinna..hur kan den de :S?
roligt att du skrev :()
kram!

2008-04-30 @ 20:59:59
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Emma

Jag är också förskyld... hoppas vi blir friska :)

2008-04-30 @ 22:07:56
Postat av: Malin

Stackare! Det kommer en valborg nästa år också, och då kan vi gå på krogen! Olalaaaaah! ;)

2008-05-01 @ 02:18:19
URL: http://killingseagull.blogg.se
Postat av: Christine

Jag håller med Malins kommentar! Det blir krogen nästa valborg. ;)
Hoppas att du blir bättre! Smsa eller ring mig imorgon vid 11-12 tiden när vi ska ses!
Puss & kram

2008-05-01 @ 21:48:05
URL: http://metrobloggen.se/underbar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0