Supersugen... på att måla naglarna

Jag köpte ju ett nytt nagellack i fredags. Har velat måla naglarna med det hela helgen eftersom att jag är så nyfiken på hur det kommer se ut :P Det är bara det att jag ville vara snäll mot mina naglar och låta de vila lite från lack ett tag. Nu vet jag dock inte om jag kan vänta längre.

Ne, nu måste jag ta mig an svenskan. Inte smita mera.

Klockan 20 är det Nytt läge på 3an och Outsiders på 5an.
Outsiders vinner nog min röst, jag gillar ju dokumentärliknande grejsimojser. Och idag handlar det om fobier. Jag skulle passa in i det avsnittet. Är ju så rädd för saker som flyger, senast idag fick jag hjärtklappning när det flög förbi en fluga framför ansiktet :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Din lilla fegis =)

Svar: Nej, inget särskillt har hänt. Är bitter på Benita bara. Är lite långsint.

2008-04-28 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0