Sagorna

Vi har en bokhylla uppe i hallen, och för några dagar sedan hittade jag där en Sagobok.

Underbart mysigt...

 <3

Det är så mysigt med sagor ibland och Astrid Lindgrens sagor är så fantasifulla. Så påhittiga och med dolda budskap. När jag läser kommer jag hela tiden att tänka på att det var precis sådana saker som står i sagorna som jag tänkte på som liten. Jag ska gå upp och lägga mig nu men först ska jag läsa lite... har nu kommit till karlsson på taket. Hihi, karlsson, karlsson, världens bästa karlsson :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror att jag också har den där boken! Har massor av Astrid Lindgrens samlingsböcker, de är så underbara!

(tänk vad bra, när du läser den förbereder du dig inför np i svenska!)

2008-04-13 @ 20:11:18
Postat av: Malin

Jag tror att jag också har den där boken! Har massor av Astrid Lindgrens samlingsböcker, de är så underbara!

(tänk vad bra, när du läser den förbereder du dig inför np i svenska!)

2008-04-13 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0