SARAS TOBAK

Glömde skriva en sak nyss.
När mamma och jag åkte runt på söder för att hitta något att göra såg jag plötsligt någon som jag kände igen. En kvinna som gick med en barnvagn. Hon hade en stickad mössa, och under denna såg man rödfärgat hår sticka fram. Tankarna far förbi. Det är ju sara! Vaa! Hur stor är chansen att jag ser henne i stan liksom :S

Vi kör vidare, jag är fortfarande lite chokad över min syn. Då, 30 m efter Sara.incidenten, ser jag en tobaksaffär som heter "Saras Tobak". Och jag tänker att det fasiken borde vara min lärare Saras affär. Hon kankse bor därinne.

Fast jag inser senare att det troligtvis inte är så. Men möjligheten finns.

-Hallå där, där bor ingen...
-Joo då, jag kastar alltid in en tidning där varje morgon, och nästan dag är den borta.
-Det ante mig. Det är därför jag hyr ut huset..
-Är det ditt slott?!
-Nej gurselov. Jag bor där borta. Men inte länge till. Det har hänt en hel del märkliga saker här ska du veta. Men nu har jag fått nog, jag flyttar...Jag och Jenny flyttar!
-Byfåne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0