Kakor och åter kakor.

Jag älskar kakor! Det finns inget bättre i ätväg. Jag köpte 2 kakor i skolan idag och det bästa (förutom smaken som är så oerhört smaskig) är att de bara kostar 1 kr/st. Kan väl inte vara normalt att de kostar så lite! Jag tycker i alla fall att det är billigt, definitivt för något som är så gott.

När jag gick från bussen kom jag på att jag ville baka kakor, men snabbt skulle det gå, för jag behöver plugga. Och jag måste baka kakor, för jag kan inte ligga och plugga utan dem. Kakor dyker upp i mitt huvud hela tiden liksom. Det bästa jag kunde komma på var att slänga ihop lite havreflarn så jag får se vad jag hittar för recept. Kanske finns det något i någon pärm eller bok inne i köket. Och kanske kan man smälta choklad och garnera med :D Värt ett försök i alla fall!

Nu måste jag leta recept i bakskogen!

 image37 
Ska inte göra något sådant komplicerat!

Kommentarer
Postat av: Malin

bara för att vara lite kritisk... Kakorna är ju egentligen svindyra i skolan, med tanke på hur billigt de köper in dem. Om du köper en kakburk full med kakor, kostar den väl runt 20-30 kr. Dock är det betydligt mer än 20-30 kakor i burken :P
Men, annars så är det billigt!

2007-10-11 @ 16:30:21
URL: http://www.killingseagull.blogg.se
Postat av: Jenny

Jo jag vet malin men asså de är ju så goda å en kr e ju inte mkt...på ngt sätt e d godare i skolan alltså :P det är där de behövs. haha
men jag fattar inte varför en stor kaka kostar 8 å en liten 1 :S får vi nog aldrig veta ^^

2007-10-12 @ 21:00:39
URL: http://jennystefan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0