Jag har problem,

Nu har det riktiga lovet börjat, och det känns sorgligt. För nu så kommer det vara slut snart.
Jag har ingen bra dag idag...och precis i den sekunden jag sa det är det väl klart att jag trycker på en knapp så att det försvinner saker på skärmen *arg* Dessutom kommer jag aldrig ihåg vilken knapp som återställer allt! Jag lägger inte det på minnet, oturligt nog. Åhh! Nu satte jag den i vänteläge också, men som tur är vet jag hur man fixar det. Men ack ack.

Hade jag sagt peppar peppar efter jag har ingen bra dag idag så kanske....

Nu sitter jag frenetiskt och trycker på alla F knappar, för jag har för mig att det är någon av dem som brukar rädda mig. Just nu verkar det bara inte funka. Peppar peppar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0