Hö hö hö (manligt) ;P

Ni skulle se mig nu, ha! Förkyld och mår inte bra. Sitter invirad i en filt, en mössa, stickade gröna sockor och ett par vantar/handledsvärmare. Kollade om jag hade feber och den stod på 37,0. Lite upphöjt, men för mig är det feber för jag känner verkligen hur dåligt jag mår.
När jag är det minsta sjuk blir jag fixerad vid siffror. Måste veta vad jag har i temp och jag överdriver inte när jag säger att jag sitter och tar tempen hela tiden. Precis när jag tagit ut och sett siffran måste jag kolla igen för att se om det ändrats.

Nu ska jag börja plugga, har nämligen inte haft tid med det idag *host*.

Kommentarer
Postat av: Rose

Trevlig kväll! :)

2007-10-07 @ 19:54:07
URL: http://PINKROSE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0