Ett SISTA inlägg

Japp såhär blir det på söndagar. Jag kan inte slita mig från datorn. Helgen tar ju slut om jag går in å dushar och sedan lägger mig. När jag sedan vaknar är det ju skola, och klockan står bara på 6!
Sådan är jag. Punkt slut. Nej jag vill inte och tänker inte resa mig härifrån. Nemen, nu gick min bror in på toaletten, så jag kan inte gå in dit...åh så synd.

Jag har fått med mig Emelie på Starlight Express på Globen den 1 November. Det ska bli kul, och särskilt eftersom jag inte behöver betala något. Fick ju 2 fribiljetter :) Och det bjuds på godsaker i en loge lite innan. Vi bestämde också att jag måste komma till henne och se på filmen som hon jag och Marika var med i, en liten bit, i somras. Eller det var en dokumentär. Men men, fast vågar jag se den? Har alltid hatat att se mig själv. Och när jag hör min röst. Det är inte så att jag tänker att det måste vara något fel eftersom den låter så, utan jag tänker mer att det är pinsamt att ha en sådan röst. Stackars alla som måste stå ut med den. Tänker faktiskt ibland när jag pratar att jag måste skärpa mig så att jag inte låter helt tokig. Aja, nu ska jag kravla mig upp ur stolen.

Helgen är slut nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0