En ledig timme om dagen är bra för magen

Igår la jag mig vid 23, för attans vad jag var trött alltså.

Vaknade vid halv 1 och kände verkligen att denna dag inte passade för att plugga. Visst, ingen dag är väl rolig att plugga på egentligen, men idag blev jag nästan illamående av att tänka på att jag måste anstränga hjärnan.

Träningsschemat orkar jag inte med, för jag kan inget om träning. För övrigt orkar jag inte ha en egen lektion även om jag inte är ensam denna gång. Christine pratar om dans och styrka. Men det kan jag ingenting om, och jag tycker att man ska kunna lite av det som man lär ut. Och ingen egen lektion betyder ju G i betyg. Det känns ganska surt eftersom att jag förhoppningsvis kan få VG.

Idrottsprovet har jag faktiskt läst till. Men en gång till måste det göras. Då blir det lite mer skummande.

Historian - som jag var så taggad för innan lovet - orkar jag inte med. Ska läsa klart boken "Kvinnor och krinoliner" i helgen, kanske kan jag vara klar imorgon så att jag kan börja med historian då.

Tänk så skönt det skulle vara att kunna vara klar med allt på måndag. Då skulle allt för nästa vecka vara klart och jag har då tid att stressa inför vecka 48 istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0