Jag är nog sämst

Det här skriver jag bara för att alla andra som läser ska må bra och veta att ni är bättre än mig på att plugga.

Tänk, jag har suttit här sedan kl 16 och har fortfarande inte kommit någonstans. För en minut sedan började jag skriva på första meningen, och sedan ska det antagligen gå ganska bra. Hoppas det ;P

Någon annan som är lika dålig som jag på att plugga?

Föresten, ska det här vara en uppsats? Jag vet ju inte ens vad jag ska skriva! En sammanfattning, jaha? Benita vill ju ha allting i uppsats form. Annars blir det inget bra betyg. Fast jag vet ju att jag kommer få VG i engelska. Nöjer mig med det. Vet ju ändå att jag inte får högre, och lägre ska jag banne mig inte få. G är inte acceptabelt. Förutom i idrott och matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0