IDOL

Oj vad dålig jag är. Mitt idoltittande slutade efter 2 låtar. Men jag tänkte kolla på vem som vinner, det är väl det viktigaste. Jag tror att jag hejar på Amanda men jag vet inte varför. Det är något med Maries hår tror jag. Jag gillar nog inte mittbenan. Amanda har fint hår :) Och så är hon roligare att studera på scenen.

Min vänstra pekfingernagel gick av på sidan idag. Jag var förbaskat dum och skulle öppna en grej som absolut inte gick att öppna. Då går det som det går. Jag som hade alla naglar utom en i samma fina längd :(

Oj nu står visst Jihde och snackar i rutan. Men det är väl bara tråkigt snack som vanligt. Babbel som tar ca 30 min. Svenska folket behöver typ flera timmar på sig att rösta! Men snart kanske man får veta vem som vinner. Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0