Hostan ger sig inte

Det började med att någonting i halsen svullnade upp vilket kombinerades med en pytteliten förkylning. Sedan lade sig svullnaden efter några onda halsdagar och jag trodde att jag skulle bli bra på en gång. Det var lite över 3 veckor sedan.

Idag har jag hostat nästan hela tiden och fått de värsta hosattackerna hittills. Börjar med hostmedicin nu och drack honung när jag kom hem. Mamma sa att honung var lika bra som hostmedicin. Undrar det jag.

Måste vara fit for fight till beep-testet imorn!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Han fick sjukdomen för några månader sen men då var det så lindrigt så han har inte behövt få insulin. Men nu har han fått skyhögt blodsocker trots att han ätit "bra" så han måste börja med insulin. Det är därför han ligger inne.

Ja okej, där ser man. :) Men jag kanske kan passa på att fråga en sak om naglarna iaf. :) haha. När man filar dom, ska man få dra jämns med nageln från sida till sida så att säga eller liksom "över" nageltoppen så det blir som att man kliar filen. Haha, usch vad svårt att förklara :) Men jag kan verkligen inegnting om naglar. :)

2007-12-18 @ 18:43:06
URL: http://nostalgitrippad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0