Follow up på olivinpackningen

Kände bara att jag "måste" skriva detta. För ca 2 dagar sedan smetade jag in olivolja i håret och jag tvättade ur det först imorse. Jag hade ju inte smörjt in huvudet utan från där nacken börjar och neråt. Därför var det lätt att ignorera oljan genom att sätta upp håret i en knut. Dessutom var inte oljan så jobbig, håret kändes inte äckligt utan bara välmående.

Jag trodde inte att det gjorde någon skillnad men nu när jag tänker efter så har jag pillat på mitt hår hela dagen. Och tänker jag ett steg till så är det för att det faktiskt är mjukt och jättelent. Inte ett dugg elektriskt och så känns det allt utom torrt. Jag ska nog packa in hela håret imorgon när jag vaknar sedan får det sitta i tills jag duschar vid 4 :)

Min erfarenhet av inpackningar är att de gör håret elektriskt och tungt på något sätt. Volym = 0. Denna olivolja gjorde susen.

Och det är jag glad för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0