Min braiga lediga dag igår

Igår var jag ledig och hade en riktigt bra dag :) Jag skulle vara på Sös diabetesmottagning kl 13 så jag fick lite sovmorgon. Gick upp vid 9 tror jag och åt frukost. Sen gick jag ut till kaninerna och satte dem i uteburen medans jag städade ur lekstugan.

Efter besöket på Sös som gick bra, mitt hba1c var 51 mmol/mol (5,9 % som man sa förut vilket betyder jättebra! :)), så gick jag mot slussen och köpte ett torrschampo som jag blev rekommenderad sist jag klippte mig. Jag kunde inget om sånt innan men fick lära mig att rätt produkt inte bara kan dölja smutsigt hår utan också ge massa volym. Det jag köpte är jättebra! Ska skriva ett snyggt inlägg med bild (!!) sen när jag orkar ta kort, hehe.

Efter det så fortsatte jag mot slussen på Götgatan och gick in på Weekday (en av mina favoritaffärer). Där plockade jag på mig massa kläder och provade och köpte 5 plagg tror jag. Kan visa sen, med bild (!!).
Tog bussen till pappa och hämtade Zelma och tog en promenad med henne upp till mamma. Det är mysigt att ha henne här, hon ser så bra ut tillsammans med mammas soffor tycker jag, haha. Städade färdigt hos kaninerna och då mår man alltid bra när de har det rent och fint :) Sen så myste jag framför tv:n hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0