Diabetesblogg

Första inlägget skrivet i diabetesbloggen på Vårdguidens hemsida. Nu är det bara för dem att fixa lite och sen är det dags för publicering! :)
Nu ska jag strax gå och sova. Idag tränade jag och stod i en timme på löpbandet. Delade upp det så att det blev precis 50/50 av att gå/powerwalka och springa. Nu är mina ben trötta kan jag säga och jag ska ta en macka eller något innan jag lägger mig för annars kommer mitt blodsocker hamna lågt inatt. Förra veckan var ju galen, då fick jag gå upp fyra nätter i rad och äta något, jobbigt :P
Nej äta och sova var det ja! Och imorgon jobbar jag 8-13:30. Efter jobbet ska jag hem och vila. Sen är jag ledig torsdag och fredag men jobbar helgen. Ledig på måndag. Det här är mina favoritveckor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0